Womens Club
Μάιος 17, 2024, 02:48:02 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Νέα Τηλεόραση μέσω Ιντερνετ  (Αναγνώστηκε 2128 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Delinda
Super Moderator
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 56



« στις: Νοέμβριος 19, 2012, 11:08:59 πμ »

Καθώς οι νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται, εξελίσσονται και αλληλεπιδρούν, οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ τους γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτες, με αποτέλεσμα να προκύπτουν συνεχώς νέα δεδομένα και νέες τάσεις στην ηλεκτρονική και ψηφιακή αγορά.

Στην πρόσφατη μελέτη του με τίτλο ”Το τέλος της τηλεόρασης όπως την ξέρουμε”, ο Saul Berman, global partner του τμήματος μέσων και ψυχαγωγίας της IBM Business Consulting Services, προέβλεψε πως ”τα εγγόνια μας δε θα ξέρουν τι είναι η τηλεόραση”. Σύμφωνα με τον ίδιο, ”οι περιορισμοί των προγραμμάτων θα καταργηθούν, καθώς αυτά θα καθίστανται φορητά, ενώ ο ίδιος ο προγραμματισμός των εκπομπών θα απελευθερωθεί εντελώς”.

Πράγματι, με τη διάδοση της ευρυζωνικότητας και της δυνατότητας παρακολούθησης προγραμμάτων σε διαφορετικά μέσα, όπως το κινητό, το PC και το palmtop, η τηλεόραση δεν περιορίζεται πλέον στους τέσσερις τοίχους. Ήδη, τηλεοπτικά προγράμματα πωλούνται online μέσω υπηρεσιών όπως το iTunes, επεξεργασμένα ώστε να μπορούν να μεταφέρονται κυριολεκτικά οπουδήποτε.

Η αλλαγή στον τρόπο παρακολούθησης στάθηκε η αφορμή για τις πρώτες συζητήσεις σχετικά με την αλλαγή του ίδιου του τηλεοπτικού περιεχομένου, προκειμένου οι δυνατότητες του νέου μέσου που πλέον ”φιλοξενεί” τα προγράμματα να αξιοποιηθούν στο έπακρο.

Σε αυτή τη λογική, η AOL δημιούργησε, σε συνεργασία με τον εμπνευστή ορισμένων από τα πλέον επιτυχημένα reality, όπως το Survivor και το Apprentice, Mark Burnett, ένα ”ζωντανό” κυνήγι θησαυρού, το Gold Rush, στο οποίο οι χρήστες του internet αναλαμβάνουν το ρόλο των παικτών, με τα ”clues” να βρίσκονται σε sites όπως τα MapQuest, Moviefone και AIM.com.


Σύμφωνα με τον Burnett, αφορμή για την ενσωμάτωση του reality στο internet στάθηκε η μεγάλη συμμετοχή των χρηστών στα message boards των συγκεκριμένων προγραμμάτων στο internet, οι επισκέπτες των οποίων εξέφραζαν μεγάλο ενθουσιασμό για τις αγαπημένες τους εκπομπές.

”Αν αναλογιστούμε τον αριθμό των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι όλη μέρα, καθημερινά, έχουμε ουσιαστικά ένα κοινό ήδη έτοιμο” λέει ο Burnett. ”Αυτό που λείπει σήμερα από την τηλεόραση είναι η διαδραστικότητα, και αυτό για το internet είναι μεγάλο πλεονέκτημα”.

Το πρώτο διαδραστικό τηλεοπτικό πρόγραμμα είναι, λοιπόν, γεγονός, αλλά η εξέλιξη δε σταματά εδώ. Σύμφωνα με τον Berman, μέχρι το 2012 η δομή της τηλεοπτικής βιομηχανίας θα έχει αλλάξει τόσο πολύ που οι ομοιότητες με το σημερινό μοντέλο θα είναι ελάχιστες. Οι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία χρήστες του internet θα οδηγήσουν την αγορά σε διαδραστικότητα, κινητικότητα, περιεχόμενο ανεξάρτητο από την πλατφόρμα και προσωποποιημένες υπηρεσίες και χρεώσεις.
Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε

:-)
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!